Mark Davenport

Mark Davenport

Liiketoiminnan kehitysjohtaja

LinkedIN

Uusien mahdollisten kumppanien tunnistamista ja kutsumista mukaan Catalyst Globalin verkostoon

Mark on työskennellyt teambuilding-alalla jo yli 25 vuoden ajan ja suhtautuu edelleen intohimoisesti ja sitoutuneesti niihin etuihin, joita ryhmäyttäminen tuo henkilökunnan sitoutumiselle ja organisaation menestykselle.

"Koska olen työskennellyt kaikenlaisissa rooleissa ryhmäyttämisalalla, pystyn lähestymään rooliani liiketoiminnan kehityspäällikkönä kattavan kokemuksen ja laajan osaamisen kautta kaikissa asioissa. Olen erityisesti vastuussa uusien mahdollisten kumppanien tunnistamisesta ja niiden liittämisestä Catalyst Globalin verkostoon. Onnistumisiini lukeutuu Catalyst Globalin toimitusjohtajan Guy Bakerin rinnalla työskentely Catalyst Globalin kasvattamiseksi nykyiseksi ryhmäyttämisalan markkinajohtajaksi verkostolla, johon kuuluu yli 40 lisenssinhaltijaa 50 maassa.

Minulla on silmää tuotekehitykselle, ohjaan ja koordinoin kaikkia tutkimukseen ja tuotekehitykseen liittyviä toimintoja varmistaakseni, että Catalyst Globalin tuotevalikoima pysyy edelleen alan huippuna hienostuneisuutensa suhteen; tuotteet ovat hyvin suunniteltuja ja vallitsevien trendien mukaisia vastaten alan tarpeisiin."

Erikoisalat:

  • Laaja käytännön kokemus ja teambuilding-alan kaikkien osa-aluiden ymmärrys
  • Vahva kiinnostus ja osaaminen liiketoimintapsykologian ja käyttäytymistieteen saralla tehokkaan ja kestävän suorituskyvyn saavuttamiseksi sekä yksilöiden että organisaatioiden kohdalla.
  • Liiketoiminnan kehityssuunnitelmien kehittäminen, suunnittelu ja prosessien toteuttaminen liiketoiminnan kasvun tukemiseksi asiakkaiden ja markkinoiden määrittelyn kautta.
  • Liiketoiminnan kasvun mahdollistaminen työskentelemällä yhdessä Catalyst Globalin työntekijöiden ja kumppanien kanssa
  • Korkeatasoisten kontaktien luominen ja ylläpitäminen nykyisten ja potentiaalisten kumppanien sekä muiden liiketoiminta- ja projektikumppaneiden kanssa.
  • Potentiaalisten ehdokkaiden muuntaminen sopimuksiksi (mukaan lukien uusien kumppanien ja markkinoiden tunnistaminen, markkinoiden lähestymistapojen kehittäminen, potentiaalisten ehdokkaiden tunnistaminen, esitysten valmistelu, jne.)
  • Markkinoiden tarpeiden tunnistaminen ja luovien sekä innovatiivisten ryhmäyttämisratkaisujen suunnittelu

Articles by this Author