Kahvin jäljillä

Tempaudu mukaan kahvimarkkinoiden pauloihin

1.5 - 2 tuntia
Sisällä
Kilpailuhenkinen / Yhteistyötä korostava
24 - Ei ylärajaa

Ohjelman kuvaus

Muistatko, kun oli vain kahdenlaista kahvia, mustaa tai maidolla? Tänä päivänä asiat ovat paljon monimutkaisempia, kuten kaikki muukin elämässä. Kahvi kuuluu suorastaan pakollisiin elämäntapa-asusteisiin. Kuluttajilla on valittavanaan aina laajeneva makujen ja mahdollisuuksien kirjo, vaihtoehdot brändien ja paikkojen välillä alati kasvavilla, kilpailluilla markkinoilla.

Tämän johdosta kahvikauppabisnes on hyvinkin vilkasta. Menestyvän kahvibisneksen tie käy Keniasta Karibialle, Brasiliasta Borneolle ja vaatii erinomaista markkinaälyä ja fantastista palvelua, yhdistettynä kykyyn vastata nopeasti jatkuvasti muuttuviin kuluttajatrendeihin ja -makuihin.

Kahvin jäljillä -tapahtumassa joukkueet esittävät kahvinmyyjien roolia hoitaen toimitusketjun tuottajalta liikkeeseen ja lopulta vaihtelunhaluiseen kuluttajaan. Tämä kilpailuhenkinen pelii tempaisee mukaansa vaatien joukkueilta lyhyen versus pitkän aikavälin strategioiden muodostusta, riskinhallintaa, win-win-neuvotteluita, tavarantoimittajien ja asiakkaiden tarpeidenhallintaa monimutkaisessa tuotantoketjussa sekä toimivaa viestintää.

Kahvin jäljillä on dynaaminen ja ajatuksia herättävä peli, joka stimuloi ja antaa energiaa mihin tahansa tapahtumaasi tuottaen tuoreita ideoita ja lähestymistapoja bisnekseen. Kun lisätään tähän vielä arviointi- ja analyysi-istunnot, saadaan täydellinen piristysruiske, joka voi tuottaa vahvaa sitoutumista ja asiakaskeskeisyyttä.

Ja voisiko olla parempi tapa alustaa kahvitauko?

Hyötyä ja tuloksia

Tämä aktiviteetti on suunniteltu tarkkaan purkamaan osastojen väliset siilot ja varmistamaan yhteistyö eri tiimien väillä yhteisen tavoitteen saamiseksi. Osallistujat kohtaavat muuttuvat markkinavoimat, rakentavat toimitusketjuja ja kehittävät ymmärrystään asiakkaiden vaatimuksista. Kahvin jäljillä paljastaa selvästi tiedonkeruun ja mukautuvan käyttäytymisen tärkeyden sekä markkinoiden ja hyödykkeiden arvon ymmärtämisen. Ryhmät sekä ostavat että myyvät maksimoidakseen sijoituksensa, kokien molemmat puolet asiakaskokemuksesta.

Request a Quote