24. maaliskuuta 2015

Uusi-Seelantilainen Team Up Events liittyi Catalyst-verkostoomme

Team Up Events on pitkään alalla toiminut tapahtumayritys, joka järjestää tiimitapahtumia kaikkialla Uudessa-Seelannissa. Yritys on kymmenen vuoden aikana erikoistunut yrityskoulutukseen, tiimivalmennukseen ja High Performance -urheiluvalmennukseen. Nyt toimitusjohtaja Stu Robertson tuo joukkoineen monipuolista osaamista ja kokemusta Catalyst-organisaatioon. Stun mukaan uusi-seelantilaiset yritykset saavat nyt käyttöönsä alan parhaat tiimiohjelmat ja -aktiviteetit maailmassa. Tässä ystäviemme kommentit asiasta (luetaan leveällä Down Under -aksentilla):

“Olemme äärimmäisen ylpeitä saadessamme olla jäsen jatkuvasti laajentuvassa Catalyst Globalin toimipisteiden yhteisössä, joka toimii ympäri maailman. Uuden-Seelannin eksklusiivisen lisenssin haltijana ja tämän erittäin resurssirikkaan verkoston jäsenenä Team Up Events pystyy nyt tarjoamaan erilaisia innovatiivisia ja toimiviksi todistettuja ryhmäyttämisohjelmia ja -aktiviteetteja, joita ei ole koskaan aiemmin ollut saatavilla Uuden-Seelannin markkinoilla.”

Stu Robertson, toimitusjohtaja | Team Up Events

TeamUp Eventsin kanssa solmittu yhteistyökumppanuus on strateginen veto, jolla varmistetaan se, että Catalystin ryhmäyttämistuotteita myydään ja toimitetaan korkeiden vaatimustemme mukaisesti Uudessa-Seelannissa. Olemme myös erittäin innoissamme asiantuntemuksesta, jota Stu ja hänen tiiminsä tuovat mukanaan Catalyst Team Building -verkostoon. Kumppaneidemme välisen yhteistyön ja ristipölytyksen avulla Catalyst kykenee uudistumaan tavoilla, johon muut alallamme eivät pysty. Lopputuloksena me pystymme jatkamaan erinomaisten, nykyaikaisten ja houkuttelevien luovien, joukosta erottuvien ratkaisujen kehittämistä.

Guy Baker Toimitusjohtaja | Catalyst Global

Kaikki suosituimmat Catalyst-tiimiaktiviteetit, mukaan lukien Flat Out Formula 1, Go Team, Trade Winds, Crescendo, ja Rat Trap tulevat nyt keskeiseksi osaksi Team Up Eventsin innovatiivista, mukaansa tempaavaa ja, mikä parasta, hauskaa tapahtumaportfoliota.

Lisätietoja Team Up Eventsin kotisivuilta http://teamupevents.co.nz/